Antrenament IzometricAntrenamentul izometric

Ce este antrenamentul izometric?

Contractia este izometrica atunci cand se executa un exercitiu cu o rezistenta fixa si unghiul de lucru este invariabil. Incercati de exemplu sa impingeti un perete

Gantere antrenamentAparate sau gantere si bara

Antrenament la aparate sau gantere si bara ?

Culturistii prefera oricand exercitiile cu bara si cu ganterele decat pe cele efectuate pe aparate. Motivele sunt numeroase si logice.

Extensii FlotariExtensii vs Flotari pentru triceps

Antrenament pentru Triceps - Extensii sau Flotari ?

Extensiile la cablu reprezinta un exercitiu de izolare, pentru ca numai cotul este in miscare, si sunt foarte utile pentru cresterea si forma tricepsului.

Repetari brate uriaseDe cate repetari ai nevoie pentru brate uriase

Repetari pentru brate uriase

Exista multe variante in ceea ce priveste numarul de repetari pentru a obtine brate uriase. Specialistii in domeniu spun ca cel mai bun mod pare a fi

Principii antrenamentPrincipii de antrenament

Antrenament Principii dupa care trebuie sa ne ghidam

Iata lista cu cele 10 principii de baza dupa care trebuie sa-ti organizezi antremanemtele pentru a obtine rezultatele cele mai bune:

Impartirea antrenamentuluiProgrameaza si controleaza antrenamentul

Cum sa-ti imparti antrenamentul pentru un randament maxim.

Daca te antrenezi de mai mult de sase luni cu regularitate, lucrind toate grupele musculare la un antrenament, este foarte probabil ca te vei opri din crestere.

Fese frumoaseFese frumoase - Antrenament

Antrenament Cum sa ai fese frumoase

Antrenarea feselor este pentru fiecare practicanta a fitness-ului cel putin la fel de importanta ca si antrenarea celorlalte grupe musculare. Fesierii sunt muschi mari si puternici,

Sfaturi antrenament greutatiAnternament cu greutati - sfaturi incepatori

Sfaturi antrenament cu greutati pentru incepatori

In orice sport, incepatorii au nevoie de un ghid care sa le faca “introducerea” in domeniul pe care l-au ales. Nici in bodybuilding lucrurile nu stau diferit – asa ca iata principalele lucruri de care trebuie sa tii seama

Masa Musculara

Masa musculara

Punctul forte in antrenament: Masa musculara

Masa musculara in culturism este punctul care face deosebirea dintre o persoana care se ocupa in sala de forta si unul care nu se antreneaza cu greutatile.

Principiul supraincarcarii

Principiul supraincarcarii

Antrenament - Sfaturi - Principiul supraincarcarii

Culturismul nu este un mod de viata simplu si relaxant si odata ce te-ai hotarat sa obtii succesul va trebui mereu sa depasesti bariere noi ceea ce este un progres in sine. De fapt ca sa progresezi trebuie sa aplici anumite