Combinatii TricepsCombinatii Exercitii triceps

Antrenament Exercitii triceps - Cele mai bune combinatii

Chiar daca majoritatea novicilor considera ca bicepsii trebuie antrenati insistent pentru a avea brate grozave, de fapt tricepsii trebuie sa primeasca toata atentia.

Ramat spate cabluExercitiu Ramat la cablu cu un brat pentru spate

Antrenament exercitii Ramant cablu spate

Antrenamentul spatelui este unul dintre cele mai dificile tipuri de antrenamente. Multi culturisti lucreaza din greu, poate cel mai mult, pentru a avea muschi dorsali plini in zona inferioara.

Indreptari cu pauzaIndreptarile cu pauza

Antrenament Exercitii - Indreptari cu pauza

Indreptarile sunt un exercitiu excelent pentru cresterea musculaturii din zona lombara. Acestea actioneaza si asupra intregii musculaturi dorsale,

Exercitii brateCele mai bune brate din lume

Antrenament - Exercitii pentu brate

Avem placerea sa va prezentam programul de antrenament al lui Ronnie Coleman pentru bicepsi,folosit de acesta inainte de a castiga Mr. Olympia la 10 Oct. 1998.

Exercitii abdomen fermExercitii pentru un abdomen ferm

Exercitii - Cum sa ai un abdomen ferm

Un abdomen ferm este de obicei visul oricarei persoane care doreste sa arate bine. Totusi, exercitiile recomandate pentru un astfel de absomen sunt complexe si difera

Trapez gantereTrapez Ridicari din umeri cu gantere

Exercitii Trapez Ridicari din umeri cu gantere

Stati drepti, cu picioarele la nivelul umerilor.In fiecare mana tineti cate o gantera. Lasati-va umerii in jos cat de mult puteti apoi ridicatii cat de mult puteti. Se pot si rotii umerii

Extensii TricepsTriceps Indoirea bratului cu gantera

Exercitii Triceps Indoirea bratului cu gantera

Stati aplecati peste o bancuta, cu un genunchi si o mana pa aceasta. In mana libera tineti o gantera, si mana pe langa corp. Indoiti cotul astfel incat gantera sa atarne.

Impins tricepsTriceps Impins cu priza ingusta

Exercitii Triceps Impins cu priza ingusta

Stati intinsi pe o banca pentru impins. Folosind o priza ingusta, la acelasi nivel cu umerii, tineti haltera deasupra pieptului. Coborati greutatea, dar nu atingeti pieptul cu ea,

Triceps presa francezaTriceps Presa franceza

Exercitii Triceps Presa franceza

Pe o banca cu spatar, folosind o bara Z, asezati-va astfel incat capul sa fie asezat exact unde se termina banca. Ridicati bara deasupra capului cu mainile perfect intinse.

Triceps sfoaraTriceps Extensii la helcometru cu sfoara

Exercitii Triceps Extensii la helcometru cu sfoara

La un aparat cu cabluri folositi capul cu sfoara. Tineti picioarele departate si genunchii usor indoiti. Coatele trebuiesc sa ramane pe loc si incheieturile ferme.